Rádi vám poradíme: +420 606 469 842| myga@seznam.cz
 

 

Vrácení zboží / reklamace

Odstoupení od smlouvy

Připravili jsme pro vás přehledné informace k odstoupení od kupní smlouvy.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout ZDE.


Kdy můžete zboží vrátit?

Jste spotřebitel?

Pokud jste spotřebitel, máte podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Nakupujete na IČ?

V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na dokladu) právo na odstoupení nevzniká.


Jak zboží vrátit – 3 jednoduché kroky

  1. Informujte nás e-mailem
    Napište nám na myga@seznam.cz, uveďte číslo objednávky a důvod vrácení.
  2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží
    Vytiskněte a vložte do balíčku.
  3. Odešlete zásilku na vlastní náklady
    Nejpozději 14. den od převzetí zboží.

Kam zboží poslat

Hlavní adresa pro vrácení:

MYGA, s.r.o.
Na Člunku 4
586 01 Jihlava
Tel.: 606 469 842
E-mail: myga@seznam.cz
 

Pokud posíláte do boxu (Balíkovna / GLS Parcelshop / Zásilkovna): Zásilky zasílejte výhradně na: AlzaBox / Z-BOX Jihlava (Tesco), Brněnská 4971/74, 586 01 Jihlava
Z jiných boxů zásilky nevyzvedáváme!


Balení a odeslání

  • Zboží vraťte v originálním obalu a pečlivě jej zabalte, aby během přepravy nedošlo k poškození.
  • Dopravce si volíte sami; náklady na dopravu nese kupující.
  • Doporučujeme zásilku odeslat způsobem, který umožní prokázat její podání (podací lístek si uschovejte do chvíle, než od nás obdržíte potvrzení o převzetí).

Vrácení peněz

Peníze za zboží zašleme zpět na váš bankovní účet nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy a zboží.


Vyzkoušení zboží

Zboží si můžete vyzkoušet, nesmí však dojít k jeho zjevnému použití, poškození, opotřebení nebo znečištění.
Poškozené zboží neuznáváme a vracíme jej zpět na náklady kupujícího.

Punčochové a ponožkové zboží: Tyto produkty nelze vracet po vyzkoušení, protože se při prvním obléknutí vytahují.

Spodní prádlo – hygienické zásady: Prádlo je nutné zkoušet výhradně přes vlastní spodní prádlo – nikdy ne na holé tělo.
Nedodržení hygienických podmínek znamená, že vrácení nebude uznáno, jelikož takové zboží není dle směrnice 97/7/ES možné znovu prodávat.

Kdy nelze odstoupit od smlouvy

  • zboží bylo částečně spotřebováno,
  • charakter zboží vrácení neumožňuje (zejména z hygienických důvodů – např. punčochy, punčochové kalhoty, ponožky),
  • vrácené zboží je nekompletní, poškozené či viditelně opotřebené – v takovém případě může být uplatněna náhrada škody.

Jaké dokumenty přiložit?

Do zásilky doporučujeme vložit doklad prokazující nákup u nás – usnadní to identifikaci.
Minimálně je nutné přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží.

Odeslat článek známému   Vytisknout