Vyhledat v katalogu

Drobečková navigace

MYGA, s.r.o. > Info pro nakupující > Obchodní podmínky

Provozovatel MYGA, s.r.o.:


I. Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.myga.cz

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy obchodními podmínkami, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy obchodními podmínkami a obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše v platném znění.

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím a že byl seznámen s reklamačním řádem.

II. Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

III. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce, které bude dodáváno v souladu s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží a v souladu s obecně závaznými právními předpisy v České republice.

IV. Objednávání zboží a uzavření smlouvy

a) Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potrvzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky kupujícím. V případě, že si kupující vybere platbu za zboží bankovním převodem, bude jeho objednávka vždy potvrzena prodávajícím.

b) Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky – množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu apod. žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem jako např. písemně nebo telefonicky. Objednávka se považuje za neplatnou, pokud kupující tuto autorizaci požadovaným způsobem odmítne provést.

V. Cena dopravy a platební podmínky

Ceny zboží uvedené na webových stránkách www.myga.cz jsou platné v okamžiku objednání zboží.

Formy úhrady za objednané zboží:

Dobírkou: objednané zboží uhradíte při převzetí z zásilky veřejnému dopravci.  V případě, že cena objednaného zboží přesáhne 2000 Kč včetně daně, nebudou Vám expediční náklady účtovány. Možnost odběru zboží na dobírku neplatí pro spotřebitele v SR.

Bankovním převodem: po odeslání objednávky Vám bude zasláno její potvrzení, na kterém jsou i údaje potřebné pro převod, tj. částka, číslo účtu, číslo objednávky (toto číslo uvádějte jako variabilní symbol). S provedením platby prosím vyčkejte až po obdržení výzvy k zaplacení, která Vám bude zaslána po prověření skladové dostupnosti objednaných výrobků. Peníze nám jsou připsány během 1 – 3 dnů. Po připsání platby na náš účet bude Vaše objednávka vyřízena.

Možnosti dopravy:

Přepravní firmou DPD

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 110 Kč v případě platby na dobírku 150 Kč.
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD.
  • Zboží bude doručeno do druhého dne (DPDrozváží balíčky od pondělí do soboty - mimo svátků).
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: https://www.dpd.com/cz_osobnibalicek#!tracking V horním menu je políčko 'Sledování zásilky', kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na e-mail a klikněte na OK.



Přepravní službou TOPTRANS  bublinková obálka: 

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 65 Kč v případě platby na dobírku 101 Kč.
  • Platí POUZE pro zásilky v bublinkové obálce do hodnoty 500 Kč. Takto neposíláme vyztužené podprsenky či jiné zboží, které by se mohlo v obálce poškodit. 
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti TOPTRANS.
  • Zboží bude doručeno do druhého dne (Toptrans rozváží balíčky od pondělí do pátku- mimo svátků).
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

Přepravní službou TOPTRANS  balík: 

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 109 Kč v případě platby na dobírku 145 Kč.
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti TOPTRANS.
  • Zboží bude doručeno do druhého dne (Toptrans rozváží balíčky od pondělí do pátku- mimo svátků).
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.


Doporučenou zásilkou České Pošty: 

  • Cena za dopravu je v případě platby předem 69 Kč v případě platby na dobírku 109 Kč.
  • Platí POUZE pro zásilky v bublinkové obálce do hodnoty 500 Kč. Takto neposíláme vyztužené podprsenky či jiné zboží, které by se mohlo v obálce poškodit. Za případné poškození neručíme. 
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti TOPTRANS.
  • Zboží bude doručeno do druhého dne (Toptrans rozváží balíčky od pondělí do pátku- mimo svátků).
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.


Česká Pošta balík: 

  • Poštovné je v případě platby předem 89 Kč, v případě platby na dobírku 104 Kč.
  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba.
  • Můžete využít velké množství doplňkových služeb.
  • Příznivá cena.
  • Stvrzení podání.
  • Dodání příjemci za podmínky, že převzetí zásilky stvrdí.
  • V ceně služby můžete využít Sledování zásilky (Track & Trace) prostřednictvím webových stránek České pošty.


Příplatek za balné činí 10 Kč..

Dále platí, že v případě, že cena objednaného zboží přesáhne 2000 Kč včetně daně, nebudou expediční náklady účtovány.

Zaplacením v hotovosti v sídle naší firmy při osobním odběru zboží proti předání faktury a dodacího listu: 10 Kč.

VI. Způsob dodání

Zboží zasíláme do 5 pracovních dní ode dne obdržení objednávky, pokud je zboží na skladě, v opačném případě Vás bude kontaktovat prodávající za účelem dohodnutí termínu dodání zboží. O odeslání je kupující vždy informován e-mailem v den odeslání.Z důvodů velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání. V takovém případě přijměte naši omluvu. O zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží budete informováni. Děkujeme za pochopení.

Veřejným dopravcem - spedicí, a to až do bytu nebo zaměstnání (tedy místa, které uvedete jako dodací adresu). Rozvoz je celý den, ale i v odpoledních a večerních hodinách. Podmínkou je ovšem uvedení Vašeho tel.čísla, aby Vás mohl kontaktovat dopravce v případě, že bude mít problémy s doručením, nalezením Vámi udané adresy. Za zdržení způsobené veřejným dopravcem – spedicí neodpovídáme. Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně zapsat do dodacího listu a informovat prodávajícího. V případě shledání porušení obalu svědčícím o neoprávněném vniknutí do zásilky během dopravy se doporučuje kupujícímu zásilku nepřevzít a opět ihned informovat prodávajícího.

Přímým osobním odběrem v sídle firmy MYGA, s.r.o., pokud si tuto možnost zvolí spotřebitel. V tomto případě Vás bude kontaktovat sklad, který Vám sdělí termín, kdy bude objednané zboží na prodejně k dispozici.

VII. Expediční náklady

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek 100 Kč + příplatek za balné 10 Kč (+dobírka 40Kč). Dále platí, že v případě, že cena objednaného zboží přesáhne 2000 Kč včetně daně, nebudou expediční náklady účtovány. Zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání a s platbou předem na náš bankovní účet.

VIII. Záruka a reklamace

Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží zároveň jako písemné potvrzení o rozsahu uplatnění odpovědnosti za vady (dále jen potvrzení), pokud tento doklad není přiložen přímo od výrobce. Převzetím zboží od dopravce zákazník souhlasí se záručními podmínkami.

Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný daňový doklad, je povinen ihned (nejpozději do 72 hodin od převzetí zboží) informovat naše pracovníky. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána. Kupující má právo uplatnit odpovědnost za vady do 24 měsíců od převzetí zboží.  Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti bez zbytečného odkladu sdělit prodávajícímu. Reklamační sdělení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese uvedené ve faktuře nebo v sekci kontakt.

V případě poškození zboží je na prodávané zboží je poskytována záruční doba minimálně 6 měsíců dle Obchodního zákoníku, nebo minimálně 24 měsíců pro spotřebitele dle Občanského zákoníku. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád.

 

Zákazník doručí poštou, na vlastní náklady a riziko, reklamované zboží na adresu:

Myga, s.r.o.
Na Člunku 4
58601 JIHLAVA

K REKLAMOVANÉMU ZBOŽÍ MUSÍ BÝT PŘILOŽENO:

  • kopie daňového dokladu nebo jiný doklad či důkaz o zakoupení výrobku
  • potvrzení výrobce, bylo-li se zbožím dodáno
  • průvodku s přesným popisem závad a jejich projevů, požadovaný způsob na vyřízení reklamace.

IX. Výměna zboží

Pokud jste obdržel/-la v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, střihem či barvou, zašleme Vám výrobek nový. Účtováno Vám bude pouze poštovné. Objednané výrobky zkoušejte na spodní prádlo. Ušpiněné prádlo a zboží nevyhovující obvyklým hygienickým standardům nebude vyměněno nebo případná reklamace nebude uznána. Výměnu zboží uznáváme nepozději do 14 dní od zakoupení zboží. 

X. Odstoupení od smlouvy uzavřené za použití prostředků dálkové komunikace

Je-li kupujícím spotřebitel, může do 14 dnů v souladu s § 53(7) občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Toto právo se týká i zboží osobně vyzvednutého na prodejně. My Vám vrátíme peníze za odmítnuté zboží do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Předpokladem je doručení vraceného zboží. Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Příslušnou částku zašleme na Váš účet nebo poštovní poukázkou.

V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený a nejlépe v původním obalu spolu s dodacím listem a vyplněným lístkem na vrácení zboží.

Doporučujeme přiložit dodací list, jenž nahrazuje prodejní doklad.

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě (např. vhodným obalem pro zaslání vyztužené podprsenky je krabice nikoli obálka). Vracené zboží zároveň doporučujeme pojistit.

Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.

V případě požadavku na vrácení peněz převodem na účet, bude zákazníkovi vrácena částka za vrácené zboží, bez poštovních nákladů a nebudou účtovány žádné náklady vynaložené na vrácení této částky. 
Peníze budou poslány do 1 měsíce od obdržení zásilky s vráceným zbožím. 
Pro vrácení peněz je nutné potvrdit opravný daňový doklad (zasílá dodavatel) a poslání zpět na adresu dodavatele (stačí i emailem).

Při odstoupení od smlouvy, prosím, zašlete zboží na sklad :

MYGA, s.r.o. Na Člunku 4, 586 01  JIHLAVA

Toto se týká i zboží osobně vyzvednutého na prodejně.

 

XI. Informace o prodávajícím

MYGA, s.r.o., Na Člunku 4, 586 01  JIHLAVA

IČ: 26238748
DIČ: CZ26238748
Tel.: 567 220 100
e-mail: info@myga.cz , myga@seznam.cz

XII. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí v rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.

Odesláním eletronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje veškeré obchodní podmínky ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i ve stejném okamžiku platnou výši ceny objednaného zboží uvedenou v ceníku na internetových stránkách prodávajícího včetně případných expedičních nákladů.

Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 01.04.2010

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD              POLITIKA BEZPEČNOSTI

TOPlist